Zijn er kosten aan deze dienst of het downloaden van de App verbonden?

Nee hoor, alles is geheel gratis.

Werken jullie alleen met Nederlandse artsen?

Jazeker. Alle artsen die bij ons zijn aangesloten zijn geregistreerd in het BIG register. Kijk maar op: https://www.bigregister.nl/

Heb ik wifi nodig voor het gebruik van de app?

Nee, de internet snelheid van 4G is tegenwoordig ruim voldoende voor een werkende videoverbinding.

Kunnen jullie artsen ook recepten uitschrijven?

Ja hoor. Dat kan. De recepten worden rechtstreeks naar de apotheek gestuurd die jij aangeeft.

Krijg ik steeds dezelfde arts te spreken?

Ja, er zijn diverse artsen beschikbaar. Het kan zijn dat niet alle artsen beschikbaar zijn. Je kunt kiezen uit de beschikbare artsen.

Kan ik dezelfde arts spreken die ik de vorige keer heb gesproken?

Dat kan je aanvragen bij het begin van het gesprek. Als het mogelijk is wordt je meteen met hem of haar doorverbonden, maar het kan zijn dat die op dat moment niet beschikbaar is. Je hebt dan de keuze om het af te wachten of om direct contact met een andere arts te zoeken.

Wat moet ik doen als de verbinding wordt verbroken?

Dit kan natuurlijk voorkomen als je wifi verbinding tijdelijk wegvalt bijvoorbeeld. Geen probleem, start gewoon opnieuw het gesprek.